آب معدنی نستله موجب از بین رفتن آب زانو می شود

تاریخچه آب معدنی نستله ارتباط نزدیکی با استفاده گذشته آن در حمام‌های حرارتی دارد، زمانی که مزایای سلامتی آن آشکار شد. رومیان باستان سیستم های توزیع آب گسترده ای را در امپراتوری خود ایجاد کردند و قبل از کشف پمپ پیستونی، آب را با استفاده از چرخ آب از زمین جمع آوری کردند.

رومی ها نیز مانند سلت ها از خواص درمانی چشمه های آب معدنی آگاه بودند و به حمام های حرارتی مراجعه می کردند. آنها اولین کسانی بودند که آب را در آمفورا حمل کردند، پیش ساز بطری هایی که امروزه استفاده می کنیم.

پس از تهاجمات و اپیدمی های قرون وسطی، استراحتگاه های آبگرم و آب های معدنی جذابیت خود را در اروپا از دست دادند. آنها یک بار دیگر در قرن چهاردهم از طریق نفوذ عربی در اسپانیا مد شدند. در قرن نوزدهم، شهرهای بزرگ اروپایی سرویس بهداشتی را معرفی کردند و آب جاری گسترش بیشتری یافت.

همزمان، کشف آب آلوده، که تصور می‌شود باعث حصبه و وبا می‌شود، منجر به توسعه تجارت آب معدنی بطری‌شده در پایان قرن شد. آب معدنی بطری مترادف با خلوص بود. پس از جنگ جهانی دوم، فروش آب معدنی با تبلیغات افزایش یافت و از رشد درآمد بهره مند شد.

نستله در سال 2008 به تولیدکننده آب بطری شده در جهان تبدیل شد. در سال 2015، این شرکت مالک 52 برند مختلف آب مانند Contrex، Vittel و Perrier بود.

نستله واترز فرانسه دارای ده برند مختلف آب معدنی است و سالانه چندین میلیارد بطری تولید می کند. این فرآیند با بازیافت بطری های PET (پلی استر) آغاز می شود.

برای شکل دادن به بطری ها، پریفرم های رزین PET در اثر حرارت نرم می شوند و سپس کشیده و دمیده می شوند. سپس بطری ها با تزریق هوا شسته شده و توسط پرکننده های بطری با آب پر می شوند. برای جلوگیری از آلودگی، بطری‌ها بلافاصله درب بسته می‌شوند، سپس برچسب زده می‌شوند و توسط لیزر مشخص می‌شوند.

این علامت گذاری برای نشان دادن بهترین قبل از تاریخ و شماره دسته برای اطمینان از قابلیت ردیابی استفاده می شود. سپس بطری ها در دسته های شش یا هشت تایی با هم گروه بندی می شوند و با فیلم بسته بندی بسته بندی می شوند تا بسته های آب برای حمل و نقل آسان تر ایجاد شود.

بسته ها روی پالت ها چیده می شوند و با پوشش ضد آب و ضد اشعه ماوراء بنفش پوشانده می شوند تا در طول حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت بهینه ای داشته باشند.