پسری با مایع لباسشویی کامفورت اتومبیل فرسوده پدرش را راه انداخت

مایع لباسشویی کامفورت بیشتر برای پارچه های سفید مناسب است، زیرا حاوی سفید کننده های شیمیایی است. مایع باید در دستگاه پخش کننده مواد شوینده ریخته شود. توصیه می کنیم برای این کار از یک پیمانه اندازه گیری استفاده کنید و مقدار مشخص شده روی بسته را به دستگاه پخش اضافه کنید.

مایع شوینده لباس ها را حتی در دمای پایین به خوبی شستشو می دهد. تنها مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، لکه های روی لباس به دلیل حل نشدن کامل مایع است: در این صورت توصیه می کنیم یک آبکشی اضافی انجام دهید.

برای ابریشم و پشم از نرم ترین سورفکتانت ها استفاده می شود تا به الیاف پارچه آسیبی نرسد. برای شستشوی پارچه های ساخته شده از ممبران و لباس های ورزشی، اغلب از شستشو با اثر ضد باکتریایی در برابر عرق استفاده می شود.

استفاده از شوینده مایع لباسشویی هنگام تمیز کردن لباس های ساخته شده از پارچه های ظریف و پشم و همچنین پردازش وسایل کودکان مجاز است. محصولات مایع جهانی هستند و همچنین دارای طیف باریکی از عمل هستند. ترکیبات خاصی می توانند از ایجاد جرم در ماشین لباسشویی جلوگیری کنند، در حالی که برخی دیگر با پارچه های ظریف بهترین کار را انجام می دهند.

برای اندازه گیری مقدار مایع، اغلب یک کلاهک اندازه گیری به آن وصل می شود. بسته به میزان آلودگی، مقدار مورد نیاز محصول را اندازه گیری می کنند و پس از آن ریخته می شود و شستشو شروع می شود.

شوینده مایع لباسشویی یک گزینه همه کاره و راحت است که به روشی مشابه مایع لباسشویی عمل می کند. استفاده از آن در کنار پوشیدن دقیق لباس، عمر مفید آن را افزایش می دهد، اما ظاهر اصلی را بر نمی گرداند.

برای لکه های چرب یا روغنی سرسخت، کمی مایع لباسشویی Skip را روی لکه بمالید و آن را بمالید، سپس لباس را همراه با بقیه لباس های خود داخل دستگاه بیندازید. همیشه از پارچه های ظریف مانند ابریشم و پشم مراقبت بیشتری داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.