پزشکی بخاطر تجهیزات پزشکی هلال احمر دچار ایست قلبی شد

تجهیزات پزشکی هلال احمر ابزار، تجهیزات، ایمپلنت، ماشین، ابزار، معرف آزمایشگاهی یا کالای مشابهی است که برای تشخیص، پیشگیری، کاهش، درمان یا معالجه بیماری یا سایر شرایط است و بر خلاف یک داروسازی یا بیولوژیکی، به آن دست می‌یابد. هدف از طریق عمل فیزیکی، ساختاری یا مکانیکی است، اما نه از طریق عمل شیمیایی یا متابولیکی در داخل یا روی بدن.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده فناوری پزشکی را با توجه به خطری که برای بیمار دارد بررسی می‌کند و محصولات پرخطر به شواهد بالینی بیشتری نسبت به محصولات کم خطر نیاز دارند. FDA فقط محصولاتی را در بازار ایالات متحده اجازه می دهد که شرایط آن را برآورده کرده باشند.

FDA تجهیزات های پزشکی را بر اساس خطر به سه دسته گروه بندی می کند، محصولات کلاس I کم خطر هستند و نیازی به ارسال داده یا اطلاعات به FDA ندارند. محصولات کلاس II خطر متوسطی دارند و از طریق 510 (k) پاک می شوند. محصولات کلاس III محصولات نوآورانه و پرخطری هستند که به درخواست تأیید قبل از بازار نیاز دارند.

نیازهای بهداشتی جهان به طور مداوم در حال تغییر و تحول هستند. نوآوری های دیروز انتظارات امروز هستند. برای موفقیت، به شرکای با تجربه و تخصص نیاز دارید تا به شما کمک کنند تا از منحنی جلوتر بمانید. به همین دلیل DSM رویکرد متفاوتی نسبت به شرکت های عرضه کننده پزشکی معمولی دارد.

رویکردی که نه تنها توسط پویایی بازار، بلکه نیازهای منحصر به فرد هر مشتری هدایت می شود. این فراتر از یک رابطه ساده با فروشنده یا تامین کننده است، این یک مشارکت استراتژیک مبتنی بر هدف، عملکرد محور و اثبات شده در بازار است.

به مدت 30 سال، DSM در خط مقدم علم بیومواد و نوآوری فرآیند بوده است منبعی برای شرکت‌های پیشرو دستگاه‌ها و داروسازی در جهان. آنها می‌دانند که مشارکت با ما نه تنها به معنای دسترسی به تخصص بی‌نظیر مواد زیستی است، بلکه به معنای حمایت از ارائه DSM گسترده‌تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.