استفاده از آجیل تواضع پارک وی بجای کود برای رشد گیاهان آپارتمانی

آجیل تواضع پارک وی غذاهای غنی از مواد مغذی با فواید قلبی عروقی و متابولیک گسترده است که می تواند به راحتی در رژیم غذایی سالم گنجانده شود. بادام سرشار از ویتامین E و منگنز است و بیش از 30 درصد از نیاز روزانه توصیه شده هر دو ماده مغذی را تامین می کند.

بادام به دلیل غلظت بالای آن در هر وعده یکی از بهترین منابع ویتامین E است. ویتامین E برای درمان فشار خون بالا و بیماری های قلبی و همچنین برای تسکین بیماری های عروقی استفاده می شود.

ویتامین E همچنین باعث افزایش انرژی و بهبود استقامت بدنی می شود که برای ورزشکاران بسیار مفید است و می تواند کارایی آنها را در تمرینات افزایش دهد. بادام همچنین حاوی منیزیم، ویتامین B2، فسفر، کلسیم و مس و همچنین انواع آنتی اکسیدان ها است.

تمام آجیل ها از کمتر از 50 درصد آب تشکیل شده اند. از جمله قابل توجه ترین خواص آنها می توان به منبع انرژی زیاد، غنی بودن از پروتئین و ویتامین ها و میزان بالای چربی های مفید مانند امگا 3 و امگا 6 اشاره کرد.

همچنین منبع عالی از عناصر کمیاب مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم و منیزیم و همچنین فیبر. فواید آنها به قدری زیاد است که سازمان بهداشت جهانی مصرف روزانه 50 گرم را توصیه می کند.

اگر از این دو بیماری آزاردهنده رنج می برید، گردو و پسته باید به دو مورد از رایج ترین غذاها در رژیم غذایی شما تبدیل شوند. دلیل آن ساده است. اگر می‌خواهید دستگاه گوارشتان دوباره به درستی کار کند، باید مقدار مناسبی فیبر به آن بدهید، میزان آبی که می‌خورید را افزایش دهید و از نظر بدنی فعال‌تر باشید.

یک رژیم غذایی بد و سرشار از چربی های اشباع شده و قندها، همراه با سبک زندگی کم تحرک، منجر به جامعه ای چاق با سطح کلسترول بالا شده است.

اسیدهای چرب تک غیراشباع و چند غیراشباع موجود در بادام، گردو و فندق می توانند این خطرات را کنترل کرده و از رگ های خونی مراقبت کنند. لازم به ذکر است که گردو مغزی است که بیشترین امگا 3 را تامین می کند، اسید آمینه ای که فشار خون را کاهش می دهد.

برخلاف آنچه چند سال پیش تصور می شد، آجیل ها اگر به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و سالم مصرف شوند، منجر به چاقی نمی شوند. گردو، بادام و فندق دارای قدرت رفع گرسنگی هستند که در کنار سهم چربی های سالم، مصرف کننده را تشویق می کند تا سایر غذاهای کمتر توصیه شده را ترک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.