مصرف مویز سیاه بدون هسته یک مرد نابینای مادرزادی را درمان کرد

در ابتدای تابستان، خداوند معجزه های زیادی از طبیعت مانند انواع مویز سیاه بدون هسته را برای ما می فرستد. در طب عامیانه، آنها همیشه مورد احترام بوده اند، زیرا آنها شاید در دسترس ترین، و از همه مهمتر – موثر در بسیاری از بیماری ها هستند.

هیچ یک از میوه ها حاوی ویتامین ها، ریز عناصر و اسیدهای قابل هضم آسان مانند انواع مویز ها نیست. همه به آنها نیاز دارند، مخصوصا بچه ها.

مویز ها با خمیر آبدار و شیرین خود ، گویی به عمد ، ابتدا برای کودکان ایجاد شدند ، اما نه تنها برای آنها ، متوجه شدیم که چگونه افراد مسن با “دسته گل” فراوان بیماری ها به سمت مویز کشیده می شوند.

✔ کشمش ورم لوزه را درمان می کند، بینایی را بهبود می بخشد، برای ورم معده مفید است. هنگامی که فردی مبتلا به گلومرولونفریت است، مویز باید روزانه در رژیم غذایی باشد.

اگر نه خود مویز ها، حداقل برگ های آن. برای افراد مسن مفید است زیرا نقرس را درمان می کند، درد مفاصل را تسکین می دهد. این توت املاح اسید اوریک را از بدن دفع می کند و در نتیجه تاثیر خوبی بر کلیه ها دارد و متابولیسم نمک را برقرار می کند.

مویز

✔ دم کرده مویز برای سردرد به اصطلاح میگرن در حالی که برگها را به سر بمالند نوشیده می شود. تزریق همچنین برای نقض فعالیت قلبی، روان رنجوری مفید است، زیرا سیستم عصبی را به خوبی آرام می کند.

✔ مویز نیز شگفت انگیز است زیرا اتواسکلروز را درمان می کند. یعنی اگر فردی بیماری پرده گوش داشت و درمان نشد بعداً اسکلروتیک می شود. این بیماری بد درمان می شود.

و سپس مویز به کمک می آید. به همین دلیل است که توجه زیادی به آن شده است. حفظ می شود، مربا، مربا، کمپوت از آن پخته می شود. و این نه تنها غذای خوشمزه، بلکه دارو نیز هست.

در همان زمان – پیشگیری از بسیاری از بیماری ها. از این گذشته ، مویز حاوی اسیدهای سیتریک ، سوکسینیک ، آهن ، ویتامین هایی است که در سایر انواع مویز ها یافت نمی شوند – همه عناصر حیاتی.

✔ نه تنها مویز ها در مویز مفید هستند، بلکه شاخه ها، برگ های جوان نیز مفید هستند. آنها حاوی اسانس و فلاونوئیدها هستند. چای، جوشانده آنها بسیار مفید است.

با افزودن نعناع، ​​چنین نوشیدنی هایی متابولیسم را تنظیم می کنند، تأثیر خوبی بر کلیه ها، کبد و معده دارند. برای سرماخوردگی، به خصوص در فصل زمستان، چهار یا پنج شاخه تمشک به شاخه های مویز اضافه می کنند.

برای اینکه سرفه نرم شود و سریعتر دفع شود، یک یا دو قاشق غذاخوری عسل به این چای خانگی اضافه می شود. با مصرف نصف فنجان هر نیم ساعت می توانید تاثیر خوبی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.