کلاه گیس دائمی موجب عملکرد بسیار خوب مغز می شود

بسته به نیازهای سبک فردی، بودجه و زمانی که می توانید برای گذاشتن و مراقبت از کلاه گیس دائمی یا مدل موی خود سرمایه گذاری کنید، هر دو مزایا و معایب واضحی دارند. مردم اغلب به ما می گویند که فکر اولیه آنها در مورد کلاه گیس این است که کلاه گیس موی انسان بهتر از کلاه گیس مصنوعی است.

تصور آنها اغلب این است که کلاه گیس موی انسان واقعی تر به نظر می رسد و احساس می کند. با این حال در چند سال اخیر کیفیت موهای مصنوعی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

با در نظر گرفتن این موضوع نگاهی به مروری بر برخی از مزایا و معایب موهای مصنوعی و انسان بیندازید. سپس می توانید به اطلاعات عمیق ما در مورد نحوه مراقبت، بودجه، نگهداری و خرید کلاه گیس یا قطعه ای که برای شما مناسب است نگاه کنید.

با راهنمایی تامین کننده کلاه گیس می توانید از وسایل گرم کن (مانند غلتک های گرم شده) استفاده کنید. ماندگاری بیشتر از موهای مصنوعی به طور متوسط یک کلاه گیس موی انسان باید بعد از یک سال تعویض شود -1.5 سال، به طور متوسط یک کلاه گیس موی مصنوعی بعد از حدود 8 تا 12 ماه باید تعویض شود.

موهای انسان را می توان مانند موهای خود شما در نظر گرفت اضافه کردن رنگ به عنوان مثال. هایلایت یا کم نور. سفارشی ساخته شده می تواند به صورت سفارشی و متناسب با پوست سر شما ساخته شود. انعطاف‌پذیری بیشتر برای برش و شکل دادن با تکنیک‌های معمولی برش، سفارشی کردن موهای انسان برای مطابقت با فرم صورت شما آسان‌تر است.

گلاه گیس مقاوم در برابر حرارت نیست. در بیشتر موارد نمی توانید از وسایل گرمایشی استفاده کنید یا کلاه گیس ممکن است ذوب شود. مستعد موخوره استاتیک در مو ایجاد می شود و باعث وز شدن انتهای مو می شود مو می تواند گره بخورد و غیر قابل کنترل شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.