با ساعت ست رومانسون اصل با فرد مورد علاقه خود ازدواج کنید

توقف ساعت ست رومانسون اصل یا سایر اختلالات ناشی از ضربه یا افتادن تحت گارانتی قرار نمی گیرد. مراکز خدمات می‌توانند تشخیص دهند که آیا توقف ساعت یا نقص دیگر ناشی از شوک مکانیکی ناشی از تقصیر مشتری است یا ناشی از هرگونه نقص ساخت است. ضد آب و ضد هوا به این معنی است که در یک ساعت ضد آب، تمام اتصالات توسط واشر های مخصوص محافظت می شود.

این ساعت دارای چندین “کلاس” حفاظت از آب است، به ترتیب، ساعت های مختلف می توانند درجات مختلفی از محافظت در برابر رطوبت وارد شده به داخل ساعت داشته باشند. در برخی از ساعات، می توانید با خیال راحت شنا کنید و شیرجه بزنید، و در برخی ساعات، بهتر است در باران گرفتار نشوید.

شما باید دقیقاً بدانید که ساعت شما تا چه حد در برابر آب مقاوم است و سعی کنید از تماس با آبی که ساعت شما برای آن طراحی نشده است جلوگیری کنید. این ساعت برای استفاده در سونا، حمام و سایر موقعیت‌هایی که باعث گرم شدن آن‌ها بالاتر از دمای معمولی (بالای 25 تا 30 درجه سانتی‌گراد) می‌شود، در نظر گرفته نشده است.

با ساعت دوش آب گرم نگیرید. چنین گرمایی می تواند باعث جدا شدن مفاصل و در نتیجه ورود رطوبت به ساعت شود. سعی نکنید ساعت خود را روی باتری یا سایر وسایل گرمایشی خشک کنید. این نقض شرایط عملیاتی است و منجر به خشک شدن تمام واشرها می شود.

اکیداً توصیه نمی‌کنیم که ساعت را خودتان باز کنید یا در کارگاه‌های غیرقابل اعتماد آن را سرویس کنید. اگر درب پشت ساعت به اشتباه باز و بسته شود، سفتی آن ممکن است شکسته شود که متعاقباً منجر به ورود رطوبت و آسیب به مکانیزم ساعت می شود.

هنگامی که ساعت در معرض میدان های مغناطیسی با شدت کافی قرار می گیرد، ممکن است ساعت دچار اختلال شود. از قرار دادن آنها در معرض تابش الکترومغناطیسی موتورهای الکتریکی، تلویزیون و غیره خودداری کنید.

ساعت را در معرض حلال ها (الکل ها، اسانس ها و غیره)، جیوه، لوازم آرایشی اسپری شده، مواد شوینده قرار ندهید. در این موارد ممکن است قاب و دستبند از نظر خارجی آسیب ببینند (تغییر رنگ، لایه برداری لاک). دسترسی دود از پوست انسان به پایه محفظه می تواند منجر به اکسیداسیون شود.