تفریح و سرگرمی عجیب و غریب پولدار ها

در این مقاله می خواهیم در مورد تفریح  عجیب و غریب پولدارها صحبت کنیم. شما با پولی که دارید چه تفریحاتی را انجام می دهید؟

روفرشی کشدار ترک

کسانی که کودک در خانه دارند و از کثیف شدن فرش نگران هستند می توانند روفرشی کشدار ترک را خرید کنند و از نظر کیفیت بسیار مقاوم می باشد، فرش یک محصول زیبا و هنری می باشد که از نظر قیمت بسیار گران می باشد و برای همین دلیل نگه داری درست از فرش یکی از مهم ترین نکته می باشد که برایتان تا چندین سال سالم و نو بماند.

دستمال یزدی نخی

دستمال های نخی جزو پرمصرف ترین و کاربردی ترین دستمال های مخصوص آشپزخانه و سرویس های بهداشتی می باشد دستمال یزدی نخی اصل برای گردگیری و استفاده روزمره بسیار گزینه مناسبی می باشد.

سویق سنجد

همان طور که گفته شد انواع سویق با بیشتر غلات تهیه می شود و علاوه بر آن با میوه هایی همچون سنجد هم تهیه می شود که با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسد؛ علاوه بر سویق سنجد، انواع گوناگونی از سویق وجود دارد.

کمپوت آلبالو

اگر بخواهیم از خواص بیشمار کمپوت آلبالو بگوییم باید به این موارد اشاره کرد، این محصول حاوی آنتی اکسیدان می باشد و مصرف روزانه این محصول باعث می شود تا از بیماریهای قلبی عروقی و یا انواع التهابات، ورم مفصلها و نقرس در امان بمانیم.