خوردن قارچ دکمه ای درجه یک موجب افزایش اندروفین بدن می شود

قارچ دکمه ای درجه یک از دیرباز بخشی از رژیم غذایی انسان بوده و هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو استفاده می شود. آنها بدن های بارده قارچ های رشته ای هستند که در بالای زمین رشد می کنند. از دیدگاه آشپزی، آنها به عنوان سبزیجات در نظر گرفته می شوند و به طور غیر رسمی در بین “سبزیجات سفید” طبقه بندی شده اند.

قارچ ها را به عنوان بخشی از سبزیجات دیگر در نظر می گیرد و ½ فنجان قارچ به عنوان ½ فنجان معادل در گروه سبزیجات (زیر گروه سبزیجات دیگر) به حساب می آید. قارچ ها غذاهای کم چرب و کم کالری هستند و می توانند منبع مهمی از مواد مغذی و ترکیبات زیست فعال باشند.

قارچ ها به طور کلی بسیاری از ویتامین های B، سلنیوم، مس، پتاسیم و فیبر را فراهم می کنند. آنها همچنین می توانند منبع فراوان ویتامین D در هنگام قرار گرفتن در معرض نور UV باشند. قارچ همچنین حاوی انواع آنتی اکسیدان های فنلی به عنوان متابولیت های ثانویه است.

با این حال اهمیت سلامتی این ترکیبات به تحقیقات بیشتر نیاز دارد. با استفاده از داده‌های بررسی ملی سلامت و تغذیه (NHANES) در سال‌های 2001 تا 2010، ما قبلاً گزارش دادیم که مصرف قارچ با دریافت بیشتر چندین ماده مغذی کلیدی و کیفیت بهتر رژیم غذایی مرتبط است، با این حال مصرف آن‌ها در سرانه 2.3 گرم در روز یا 20.6 گرم بود.

یک نوع خاص از پلی ساکارید بتا گلوکان است. این سیستم ایمنی شما را تحریک می کند تا ماکروفاژها و سلول های کشنده طبیعی را فعال کند، که از بدن در برابر عفونت، ارگانیسم های مضر و بیماری ها از جمله سرطان محافظت می کند. قارچ سفید همچنین سرشار از گلوتاتیون و ارگوتیونئین است.

علاوه بر این، ویتامین C آنزیم های خاصی را مهار می کند و از گسترش سرطان جلوگیری می کند. اگرچه تحقیقات دلگرم کننده است، اکثر مطالعات بر روی اثرات ترکیبات قارچ سفید متمرکز شده اند. هیچ مطالعه ای به طور خاص اثرات خوردن قارچ سفید بر سرطان را ارزیابی نکرده است، بنابراین بیشتر است