دختری که با فریم عینک زنیت خود رگ دستش را برید

فریم عینک زنیت در اشکال و سبک های مختلف موجود است که برای پاسخگویی به سلیقه های مختلف و تکمیل فرم های مختلف صورت طراحی شده اند. قاب های مستطیلی و بیضی از محبوب ترین ها هستند، اما قاب های گرد، مربعی، گربه ای، خط ابرو و آویاتور از دیگر انواع رایج قاب ها هستند.

برخی از افراد فریم عینک های بزرگ و بزرگ را نیز خریداری می کنند. سبک های مختلف فریم عینک ممکن است شامل طرح های مینیمالیستی بدون حاشیه، فریم های جسورانه یا ترکیبی از این دو باشد.

عدسی های فریم عینک به گونه ای طراحی شده اند که با اندازه و شکل فریمی که با آن عرضه می شود، مناسب باشد. در حالی که لنزها برای اولین بار از شیشه ساخته می شدند، اما امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

درعوض، لنزهای پلاستیکی بیشترین استفاده را دارند زیرا احتمال شکستن و آسیب دیدگی کمتری دارند. لنزهای پلاستیکی با شاخص بالا گزینه‌ای نازک‌تر و سبک‌تر هستند که اخیراً به دلیل تقاضای عمومی عرضه شده است.

لنزهای پلی کربنات فوق العاده قوی، ضد خش و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند. همان ماده ای که برای گیره های کلاه ایمنی درجه نظامی استفاده می شود، این ماده به دلیل مقاومت در برابر ضربه و دوام عمومی برای ساخت فریم عینک های ایمنی و ورزشی استفاده می شود.

سپس یک بلوک پلاستیکی انتخاب شده و متناسب با این اندازه‌ها بریده می‌شود. برای فریم عینک هایی که نیاز به لنزهای طبی دارند، این اطلاعات وارد یک سیستم کامپیوتری می شود که برای انحنا و برش لنزها به ضخامت مناسب برای مطابقت با نسخه استفاده می شود.

سپس لنزها صیقلی، حکاکی و بازرسی می شوند تا اطمینان حاصل شود که انتظارات کیفیت را برآورده می کنند. در مرحله بعد، هر گونه رنگ یا پوششی قبل از اینکه لنزها گرم شوند یا تحت درمان شیمیایی قرار گیرند، اعمال می شود تا به راحتی وارد شوند.