در آفریقا شوید خشک امسال را بجای نقل بر سر عروس و داماد می ریزند

شوید خشک امسال عوارض جانبی بسیار کمی از خود نشان داده است و احتمالاً برای مصرف بیشتر افراد هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو بی خطر است. با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید در مورد شوید و علف هرز شوید.

گاهی اوقات هنگامی که مستقیماً روی پوست استفاده می شود می تواند باعث تحریک پوست شود و آب شوید تازه می تواند باعث حساسیت بیشتر پوست به نور خورشید شود که می تواند خطر آفتاب سوختگی و سرطان پوست را افزایش دهد. در استفاده موضعی از شوید مراقب باشید.

با توجه به تاثیرات شوید بر قاعدگی، استفاده از شوید در دوران بارداری یا شیردهی توصیه نمی شود. می تواند قاعدگی را شروع کند که در برخی موارد می تواند منجر به سقط جنین شود. علاوه بر این، اثرات شوید روی شیردهی به اندازه کافی مورد مطالعه قرار نگرفته است، بنابراین توصیه می شود در دوران شیردهی از شوید اجتناب کنید.

شوید همچنین می تواند باعث واکنش های آلرژیک در افراد مبتلا به آلرژی به گیاهان خانواده هویج شود. علاوه بر این، شوید ممکن است قند خون را کاهش دهد، بنابراین در صورت ابتلا به دیابت یا جراحی باید مراقب باشید و با پزشک خود مشورت کنید، زیرا کاهش قند خون می تواند عوارضی ایجاد کند. توصیه می شود حداقل دو هفته قبل از جراحی مصرف شوید را قطع کنید.

علف هرز شوید برای اکثر مردم بسیار مفید و بی خطر است و از درست کردن خیارشور شوید همه کاره تر است. شما می توانید از آن در سالادها، دیپ ها، سس ها و بسیاری دیگر از دستور العمل ها استفاده کنید، که همگی به شما کمک می کنند تا برخی از مزایای شگفت انگیز شوید را دریافت کنید.

از آنجایی که علف هرز شوید ممکن است به کاهش دردهای قاعدگی، کاهش افسردگی، کاهش کلسترول، عمل به عنوان یک دافع حشرات طبیعی، درمان صرع، ارائه منبع انرژی، کمک به هضم غذا، حاوی اثرات ضد میکروبی و محافظت در برابر رادیکال های آزاد کمک کند، این چیزی است که باید به آن اضافه کنید. رژیم امروز شما