زنی با استفاده از لوبیا قرمز در مشهد همسرش را به قتل رساند

اگر حبوبات خود را به درستی در ظروف دربسته نگهداری کرده اید، احتمالاً خوردن آنها بی خطر است. اما باید هر گونه اشکال انباری را که ممکن است به داخل لوبیا راه یافته باشد بررسی کنید.

یک راه خوب برای تشخیص کهنه بودن لوبیا قرمز در مشهد پختن آنهاست. اگر پخت آنها خیلی طول بکشد یا واقعاً به نقطه پخت خود نرسند، در این صورت حبوبات قدیمی هستند و طعم خوبی نخواهند داشت. معمولاً خرماهای روی قوطی‌ها و بسته‌ها نشانگر خوبی از زمانی است که لوبیا شروع به از دست دادن طعم می‌کند.

اگر وقتی در ظرف لوبیا را باز می کنید متوجه بوی ترش شدید، این می تواند نشان دهنده کپک، تخمیر یا مدفوع آفات باشد، و بهتر است لوبیا را در سطل زباله بیندازید. لوبیا قرمز بسیار متنوع و قابل تعویض است. به راحتی می توانید 1 نوع لوبیا قرمز را جایگزین دیگری کنید.

اگر کسانی که دچار مسمومیت می شوند فورا لوبیا قرمز بخورند، روند بهبودی آنها تسریع می شود. زیرا لوبیا قرمز در دفع سموم از بدن موثر است. لوبیا قرمز حاوی پتاسیم معدنی که ریتم قلب و فشار خون را کنترل می کند بسیار مفید است.

این ماده غذایی است که به دلیل محتوای کم کالری و فیبر آن باید در برنامه غذایی افرادی که سعی در کاهش وزن دارند گنجانده شود. به لطف ساختار فیبری که دارد، هضم غذا را تسهیل کرده و به کاهش وزن کمک می کند.

در صورت درخواست می توان آن را به صورت لوبیا قرمز یا لوبیا خشک نیز مصرف کرد. مصرف لوبیا قرمز تازه در فصل مصرف و در پایان فصل، ترجیحاً لوبیا قرمز خشک را ترجیح دهید.

لوبیا قرمز تازه منبع بسیار خوبی از فولات است. در 100 گرم لوبیا قرمز 37 میکروگرم فولات وجود دارد. ویتامین B12 که همراه با فولات در بدن استفاده می شود، مهم ترین ویتامینی است که در سنتز DNA در سلول ها نقش دارد و برای سلامت سلول ها بسیار مهم است.

لوبیا قرمز به دلیل دارا بودن اسید فولیک که برای سلامت مادر و نوزاد قبل و در دوران بارداری مفید است، نباید زیاد مصرف شود. مصرف لوبیا قرمز تازه توسط کودکان در حال رشد از بیماری های استخوانی در آینده جلوگیری می کند.

یک فنجان لوبیا حدود 66 میلی گرم است. حاوی کلسیم است. لوبیا قرمز که سرشار از ویتامین A و منگنز است، منبع غذایی ضروری برای کودکان برای داشتن ساختار استخوانی قوی است.