زنی که تمام عمرش را لباس خواب لورنزا پوشید

طرح ها می توانند دوست داشتنی و همه چیز باشند، اما شما باید عمدتاً روی پارچه لباس خوابی که برای خود انتخاب می کنید تمرکز کنید. در انتخاب مواد لباس خواب لورنزا پنبه ای ترجیح داده می شود. پنبه طبیعی و نرم است و بیشترین راحتی را که در هنگام خواب نیاز دارید را به شما می دهد.

این پارچه باعث گردش طبیعی هوا می‌شود و پوست را تحریک نمی‌کند، به این معنی که وقتی لباس خواب نخی می‌پوشید نگران چیزی نباشید. با این حال، این مشکل ممکن است در هنگام خواب زمستانی ایجاد شود. پنبه در گرم نگه داشتن بدن ضعیف عمل می کند، بنابراین ممکن است در زمستان آن را دوست نداشته باشید.

 

این بدان معناست که اگر در زمستان لباس خواب نخی می پوشید، به چند پتوی اضافی نیاز دارید که در طول شب شما را گرم نگه دارد. یک لباس خواب خوب باید سبک و نرم باشد و در برابر پوست شما صاف باشد تا بتوانید بدن خود را آرام کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، لباس خواب نخی، لباس خواب مدال و لباس خواب حریر همگی انتخاب های واضحی برای شما هستند.

 

برخی افراد در زمان خواب زیاد عرق می کنند. بنابراین، مواد قابل تنفس برای تنظیم دمای بدن در طول شب و خنک نگه داشتن آن خوب است. لباس خواب با نفوذپذیری هوا ضعیف نمی تواند شرایط مرطوب پوست شما را تنظیم کند. در مورد نفوذپذیری، لباس خواب پنبه ای و بامبو بهترین انتخاب خواهد بود.

لباس خواب خوب باید گشاد و خوش تراش باشد. از لباس خواب های خیلی تنگ یا خیلی گشاد باید اجتناب کرد. تعجب آور نیست که برخی از لباس خواب های گشاد و خوش تراش با استایل خیابانی حتی برای بیرون رفتن نیز مناسب هستند.

ممکن است بخواهید در لباس خواب خود نیز شیک به نظر برسید و بنابراین لباس خواب توری بند دار را حتی در شب های سرد ترجیح می دهید. برای داشتن یک خواب خوب شبانه، لباس خواب باید شما را گرم نگه دارد، بدون اینکه شما را بیش از حد گرم کند. انتخاب لباس خواب پارچه فلانل کلاسیک می تواند یک گزینه گرم و دنج به خصوص در پاییز و زمستان باشد.

لباس خواب زنانه یقه بلند آستین بلند لباس خواب ضخیم برای زنان بسیار مضر می باشد. پیژامه هایی که برای یک خواب خوب خوب هستند باید دارای کشسانی و بدون کیسه کردن، دسته کردن یا فشار دادن باشند. برخی از لباس خواب ها ممکن است کمر یا مچ بند مناسبی داشته باشند. اگر آنها باعث ناراحتی شما می شوند، فقط از شر آنها خلاص شوید.