صابون گلمر لایه بردار رگ های بسته قلب یک پیر زن را باز کرد

پایه صابون گلمر لایه بردار خانگی برای ایجاد جاسازی های شکلی برای دستور العمل های صابون فرآیند سرد شما عالی است، یا اگر بچه های شما می خواهند پروژه های صابون خود را بسازند اما به اندازه کافی برای رسیدگی به لیمو سن کافی ندارند.

من دوست دارم ذوب و صابون را با گیاهان و گلها دم کنم. من احساس می کنم که به خواص گیاهی مفید شانس بیشتری برای رسیدن به محصول نهایی می دهد.

اینکه بتوانم از پایه صابون خانگی خودم گیاهان و گل‌های بومی باغم استفاده کنم، باعث می‌شود که این کار برایم مفید باشد. درست مانند صابون سازی با فرآیند سرد، شما می توانید 100٪ موادی را که وارد پایه صابون شما می شود کنترل کنید.

برخی از پیوندهای این سایت پیوندهای وابسته هستند. من فقط محصولاتی را توصیه می کنم که شخصا از آنها استفاده می کنم و از آنها لذت می برم. به عنوان یک همکار آمازون، من از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

صابون مذاب و ریختن شفاف معمولاً با پروپیلن گلیکول ساخته می‌شود، که من نداشتم یا نمی‌خواستم از آن استفاده کنم، به‌علاوه تهیه آن به آسانی گلیسیرین گیاهی نیست.

من همچنین بیشتر از پایه صابون سفید استفاده می کنم تا شفاف، به طوری که در طول آزمایشاتم این منطقه مورد علاقه من بود.

اگر می خواهید یک پایه ذوب و ریختن شفاف درست کنید، پیوندهای منبع در بالای این مقاله را بررسی کنید.

دستور العمل های من یک صابون مایل به سفید تا حدودی شفاف (اما نه شفاف) تولید می کند، مگر اینکه اکسید روی اضافه کنید، که باعث می شود پایه صابون کمی سفیدتر و مات تر شود.

برای این دستور غذا، من از یک قابلمه 4 لیتری (آهسته پز) استفاده می کنم که از فروشگاه بزرگ محلی من تهیه شده است. اطمینان حاصل کنید که از پوشش داخلی نچسب یا تفلون استفاده نکنید زیرا با لیمو واکنش منفی نشان می دهد.