ظروف یکبار مصرف شیراز بهترین روفرشی برای فرش خانه شما

ظروف یکبار مصرف شیراز از محصولات درجه یک ظروف یکبار مصرف در ایران از جمله شیراز می باشد. این محصول از مواد سبک وزن با کیفیت بالا، پلی استایرن نازک ساخته شده است. داشتن ظرفیت حجمی مناسب، لبه های پهن و سبک وزن از ویژگی های منحصر به فرد این ظرف غذا می باشد.

این مدل در سه سایز تولید شده است. کوچک، متوسط ​​و بزرگ. طول، عرض و ارتفاع آن 13.5، 10.5 و 3 سانتی متر است. وزن آن 3 گرم است. این ظرف غذای یکبار مصرف متعلق به دسته خانواده مات است. اما بهتر است بدانید که این مدل نیز شفاف است.

ابعاد کارتن 53.5*33.5*28.5 سانتی متر می باشد. این محصول در بسته بندی سلفون 50ps و در جعبه 3000ps می باشد. ظرف یکبار مصرف غذا برای استفاده در مهمانی ها، جشن ها و پیک نیک ها مناسب است.

خوشبختانه در مهدکودک هایی که سلامت کودکان در اولویت است قابل استفاده است. برخی از دلایل کاربرد روزافزون ظروف یکبار مصرف عبارتند از: علاقه مردم به مصرف مواد غذایی در خارج از منزل، صرفه جویی در زمان و رعایت بهداشت. ذوالفقار پلاست دارای مجوز انحصاری برای تولید ظروف مواد غذایی است.

هدف این شرکت تولید ظروف یکبار مصرف با بالاترین استانداردها برای مصرف کنندگان داخل و خارج از ایران است. ما خوشحال خواهیم شد که درخواست های شما را دریافت کنیم و بهترین پیشنهادات و گزینه های مختلف را در اختیار شما قرار دهیم.

راحتی در هنگام استفاده از ظروف یکبار مصرف بدون هزینه اضافی بسیار مهم است. بسیاری از بسته بندی های مواد غذایی شسته شده و بارها و بارها در خانه ها برای نگهداری باقی مانده استفاده می شود. آنها همچنین ایمن در مایکروویو هستند که استفاده مجدد بیشتر در خانه را آسان می کند.  نیز تا حد زیادی کاهش می یابد.

موسسات باید بسته بندی های یکبار مصرف را به کار گیرند تا محیط کار ایمن را برای کارگران خود فراهم کنند. بسته بندی مواد غذایی یکبار مصرف نیز انتخاب مناسبی برای افرادی است که نگران محیط زیست هستند.

چنین بسته بندی به کاهش تاثیر انسان بر محیط زیست تا حد زیادی کمک می کند. مواد مورد استفاده در ساخت چنین ظروف به راحتی قابل بازیافت هستند، بنابراین فشاری بر منابع طبیعی وارد نمی کنند. آنها را بپذیرید، از آزادی لذت ببرید و محیط زیست را نجات دهید.