فلفل دلمه ای کیلویی غذای اصلی سگ های هاسکی است!

در هند فلفل دلمه ای کیلویی در رنگ های مختلف از جمله فلفل دلمه ای موجود است سبز، قرمز، زرد و نارنجی بیشتر در بازار یافت می شود.

اگرچه همه فلفل دلمه‌های رنگی از یک گیاه می‌آیند، اما ارزش غذایی و طعم آنها بسته به سن، زمان برداشت و غیره متفاوت است.

فلفل دلمه ای قرمز رسیده ترین و بالغ فلفل دلمه ای سبز است در حالی که رنگ های زرد و نارنجی در این میان یافت می شود. فلفل سبز، زرد و نارنجی: فلفل دلمه ای سبز در مقایسه با نسخه های زرد و نارنجی آن کمی تلخ و کمتر طعم شیرینی دارد.

در حالی که انواع سبزتر بسیار ترد هستند و در پخت و پز استفاده می شود، فلفل دلمه ای زرد و نارنجی به غذاهایی مانند سالاد شادابی می بخشد.

آیا فلفل دلمه ای قرمز سالم تر از سبز، زرد و نارنجی است؟

با این حال، فلفل دلمه‌ای قرمز بالغ‌ترین نوع آن است که سرشار از مواد مغذی و طعم شیرین است. آنها حاوی 9 برابر بیشتر از فلفل دلمه ای سبز، زرد و نارنجی بتاکاروتن هستند و دو برابر ویتامین C و ویتامین A دارند.

علاوه بر این، اگر فلفل قرمز را در روزانه خود بگنجانید، مطمئن باشید که 10 عدد برای شما فراهم می کند.درصد از نیاز روزانه شما به ویتامین E فلفل دلمه ای قرمز همچنین منبع غنی ویتامین B6 است و می تواند به جلوگیری از خطر ابتلا به سرطان سینه کمک کند.

لیکوپن یک آنتی اکسیدان رایج که به وفور در گوجه فرنگی یافت می شود در فلفل دلمه ای قرمز نیز وجود دارد. ضد سرطان است و همچنین حاوی دو کاروتنوئید زآگزانتین و لوتئین است.

اگر در معرض خطر بیماری های مرتبط با استخوان هستید، وقت آن رسیده است که فلفل دلمه ای قرمز را در برنامه غذایی خود قرار دهید. این سبزی قرمز روشن که منبع طبیعی منگنز است، آنزیم‌های استخوان‌ساز تولید می‌کند و منیزیم به پیشگیری از اختلالات عصبی کمک می‌کند.

فلفل دلمه ای که به اندازه یک مشت باشد می تواند تا 2.5 گرم نیاز فیبر غذایی را برآورده کند.

فلفل دلمه ای یا فلفل دلمه ای سبزی رایجی است که در سالاد، رویه پیتزا و سوپ استفاده می شود. یکی از محصولات معروفی که از فلفل دلمه ای تهیه می شود پاپریکا است.