وسایل دکوری شیک در خانه موجب از بین رفتن آلودگی های خانه می شود

وسایل دکوری شیک را می توان متناسب با هر بودجه ای پیدا کرد! طراحان خوب می دانند که چگونه هزینه ها را در برخی زمینه ها کاهش دهند و در برخی دیگر، بسته به بودجه کلی و اولویت های مشتری، کمی بیشتر هزینه کنند. به عنوان مثال، یک مشتری ممکن است بر روی تمام هنرهای اصلی روی دیوارها پافشاری کند.

این برای آنها مهم است و آنها برای آن بودجه دارند. دیگران ممکن است از چاپ های با قاب زیبا، که بسیار مقرون به صرفه تر هستند و تصاویر بصری عالی ارائه می دهند، راضی باشند. راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هر دسته‌بندی وجود دارد.

مبلمان، فرش، لامپ، پنجره‌کاری، بالش‌های تزئینی، میز و صندلی کناری، تزئینات روی میز. لازم به ذکر است که وقتی در هزینه مصالحه می کنید، کیفیت نیز به طور کلی پایین می آید، بنابراین این یک فرآیند دقیق برای سنجش مزایا و معایب با اولویت ها و بودجه مشتری است.

اگر به عنوان مثال همه جا را گوشه ها ببرید، نشان داده می شود. ترفند این است که ترکیب بصری را درک کنید و بدانید چه زمانی کاهش هزینه بدون به خطر انداختن ظاهر کلی مناسب است.

استخدام یک طراح حرفه ای مهم است تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از فضای خود می برید و اطمینان حاصل کنید که کارهای نهایی باعث زنده شدن فضا می شود! وسایل دکوری را نمی توان نادیده گرفت یا نادیده گرفت. اینها چیزهایی هستند که باعث ایجاد یا شکستن طرح می شوند.

استفاده از جعبه‌های تزیینی، یکی دیگر از راه‌های عالی و جذاب برای اضافه کردن استایل در کنار پنهان کردن ریموت‌کنترل‌ها، کلیدها و سایر موارد ناخوشایند است. خانه های ما. استفاده از این نکته نه تنها به شلوغ کردن فضای شما کمک می کند، بلکه احتمالاً کمتر احتمال دارد که دوباره این موارد را در جای خود قرار دهید.

یک ترفند مفید که همه طراحان دوست دارند از آن استفاده کنند، ایجاد مثلث های بصری است. این مفهوم به شما کمک می کند تا یک آرایش متناسب و چشم نواز را تجسم کنید. این تکنیکی است که مخصوصاً هنگام طراحی مانتل یا قفسه مفید است.