پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه بهترین شوینده برای کفپوش خانه شما

حدود 90٪ از تمام پودر لباسشویی پرسیل 10 کیلویی ترکیه مدرن حاوی مواد بسیار مضر فسفات ها هستند. آنها مسئول کیفیت شستشو هستند، زیرا سورفکتانت هایی هستند که به شما امکان می دهند کثیفی را از پارچه ها پاک کنید.

اما پس از تماس با پوست انسان و همچنین هنگامی که وارد بدن می شود، فسفات ها سلول های زنده را از بین می برند و روند طبیعی زندگی آنها را مختل می کنند. پاسخ ساده است.

فسفات ها بسیار ارزان و موثر هستند، بنابراین هزینه پودر لباسشویی در نهایت کم است. و همانطور که می دانید اکثر خریداران با کیف پول خود رای می دهند.

در موارد دیگر در هنگام شستشو علاوه بر پودر لباسشویی، نرم کننده نیز اضافه می شود. در یک محفظه مخصوص داخل دستگاه ریخته می شود. نرم کننده برای نرم کردن پارچه، حذف الکتریسیته ساکن، ایجاد اثر دافع کثیفی، تسهیل فرآیند اتو پس از شستشو و دادن عطر مطبوع به ملحفه مورد نیاز است. برای انواع پارچه به استثنای پارچه ابریشم که پس از استفاده از نرم کننده لکه بر جای می گذارد مناسب است.

پودر کنسانتره فقط برای شستشوی ماشینی استفاده می شود. برخلاف پودر معمولی، حاوی 1.5 برابر مواد شیمیایی فعال است، بنابراین مصرف آن بسیار کمتر است. با این حال، شایان ذکر است که قیمت یک کنسانتره بالاتر از هزینه یک پودر معمولی است. مزیت پودر کنسانتره این است که حاوی نرم کننده است که لازم نیست جداگانه خریداری شود.

بر خلاف سفید کننده که فقط باید روی سفیدها استفاده شود، لکه بر برای سفید و رنگی مناسب است. لکه بر روی قسمتی از چیزی که لکه وجود دارد عمل می کند. به آرامی با چیزها برخورد می کند و می توان آن را به پودر لباسشویی در ماشین تحریر اضافه کرد. بهترین اثر با شستن دست در آب داغ حاصل می شود.