پوشیدن حوله پالتویی زرین تاژ موجب از بین رفتن باکتری های پوستی می شود

حوله پالتویی زرین تاژ از پنبه منگنه بلند سوپیما ساخته شده است که به آن نرمی می بخشد. در سمت نازک تر است، اما بافت وافل منحصر به فرد آن به آن کمک می کند تا بر کاستی اصلی حوله های مشابه غلبه کند. بافت به آن کمی سطح اضافی می دهد که می تواند آب را از بدن شما بگیرد، در حالی که در معرض هوا باقی می ماند.

این باعث می شود حوله نسبت به برخی از حوله های ضخیم تر جذب شود و به سرعت خشک شدن حوله های نازک دیگر را تضمین می کند. بعلاوه، حوله‌های وافل فقط جذابیت بصری واقعی برای آن‌ها دارند گاهی اوقات Onsen را روی پشتی صندلی درازکش کنار استخر قرار دهید و آماده باشید تا سوالات و تعریف‌های زیادی را مطرح کنید.

این حوله همچنین از نوع حوله ای است که در هر اندازه ای، از حوله دستی گرفته تا ملحفه حمام کامل، به خوبی به شما خدمت می کند. یک نکته در مورد این حوله ها این است که می توانند به راحتی گیر کنند، بنابراین ممکن است لازم باشد هنگام آویزان کردن آنها روی در دوش یا قفسه حوله کمی ظریف باشید.

هر حوله ای را در سر خود تصور کنید، و احتمالاً در حال تصور آن از Boll & Branch هستید. ضخامت متوسطی دارد، اما با شمع بلند. به نظر نرم می‌شود، اما نه آن‌گونه که احساس می‌کنید خیلی سریع خشک نمی‌شوید. نرم است و بعد از 10 بار شستشو به همان اندازه احساس خوبی دارد.

موارد مثبت اضافه شده: Boll & Branch تضمین می‌کند که محصولشان به‌طور پایدار با پنبه ارگانیک ساخته شده است، بنابراین می‌توانید هنگام اظهار نظر در مورد ست حوله حمام دوست‌داشتنی‌تان به همسر هیپی خود ببالید.

همه حوله‌هایی که ما توصیه می‌کنیم در دسته‌ای با اندازه‌های مختلف هستند، اما اگر به‌دنبال این هستید که عمر ملحفه حمام بسیار خوبی داشته باشید، ملحفه حمام با وزن هوای کویوچی را در نظر بگیرید. این حوله کمی ضخیم‌تر از Onsen است که به آن کمک می‌کند تا احساس نرمی بیشتری به دست، به خصوص پس از اولین شستشو بدهد.

هر نقطه به سرعت آب را جذب می کند، اما به دلیل اندازه عظیم آن، هرگز نمی خواهید یک نقطه خشک قسمت جدیدی از بدن شما را پاک کند. مشکل یک ملحفه حمام بزرگ ضخیم تر این است که خشک شدن آن زمان زیادی طول می کشد و در حین انجام آن فضای زیادی را اشغال می کند.

ملحفه حمام کویوچی این مشکل را ندارد. حتی اگر هم اتاقی‌تان بعد از حمام صبحگاهی، آن را در کنار قفسه حوله‌تان بکوبد، این حوله‌های بزرگ حمام وقتی روز بعد آن را بیرون می‌کشید همچنان به‌طور دلپذیری خشک می‌شوند. بهترین حوله بیانیه