کاشی علیپور بخاطر کیفیت بالایش در کتاب گینس ثبت شده است

کاشی علیپور و سرامیک در بیشتر موارد، اصطلاح کاشی و سرامیک به کاشی‌هایی اطلاق می‌شود که در کوره پخته می‌شوند و لعاب داده می‌شوند و کاشی‌هایی با سطح صاف ایجاد می‌کنند که هم بادوام و هم از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر است.

کاشی و سرامیک در اشکال و اندازه های مختلف برای کاربردهای مختلف موجود است. کاشی‌های معمولی ۴×۴ اینچی معمولاً برای دیوارهای حمام و کابین دوش استفاده می‌شوند. کاشی های کوچکتر بارها برای کاربردهای کفپوش در حمام و رختکن استفاده می شود.

 

کاشی های بسیار کوچک بارها برای ایجاد تصاویر و طرح ها در کف و دیوارها استفاده می شوند. من این را چندین بار در این صفحه وب در رابطه با کاشی پیشنهاد می کنم، بهترین و کاربردی ترین روش تحقیق در مورد کاشی موجود و تعیین بهترین روش برای برنامه شما این است که برای اطلاعات و نمونه هایی از کاشی که ممکن است حمل کنند به تامین کننده کاشی محلی خود مراجعه کنید.

یا قادر به سفارش هستند انتخاب کاشی نباید از طریق اینترنت یا عکس های موجود در مجله یا کاتالوگ محصول انجام شود. بروید و محصولات موجود را ببینید، در مورد برنامه بحث کنید و زمانی که زمان انتخاب نهایی فرا رسید، آموزش بسیار بهتری خواهید داشت.

اکثر کاشی‌های سرامیکی دارای قطعات جانبی هستند که برای هر یک از شرایط مختلفی که هنگام نصب کاشی و سرامیک با آن مواجه می‌شوند، کاربردهای نهایی را ارائه می‌دهند.

این لوازم جانبی شامل قطعات لبه ای است که دارای لبه تمام شده برای پایان در امتداد لبه میدان کاشی هستند، قطعات پایه ای که ارائه می کنند، آنچه به عنوان یارو به آن اشاره می شود، برای رابط کاشی های دیوار و کف، و همچنین چندین قطعه تخصصی دیگر.

با توجه به هزینه قطعات تخصصی در انتخاب آنها دقت کنید. من پروژه های کاشی بسیار بزرگی را انجام داده ام که در آن برخی از قطعات تخصصی بیش از 10 برابر هزینه یا بیشتر از کاشی های استاندارد زمین است. هنگام تعیین طرح و چیدمان پروژه کاشی باید هزینه کاشی های تخصصی را در نظر گرفت.

قطعات تخصصی نیز سفارش ویژه ای هستند، بنابراین در بسیاری از موارد نصب کاشی به دلیل تحویل برخی از قطعات تخصصی به تاخیر می افتد. بنابراین اهمیت هر قطعه تخصصی را بر اساس آن قضاوت