کفال پادشاه کوچک

این ماهی نیمه چرب اشتها آور برای سلامتی شگفت انگیز است: حاوی مقادیر زیادی فسفر، ید، منیزیم، سلنیوم و ویتامین های B و D است و کالری بسیار کمی دارد. با رنگی چشمگیر، بین صورتی و قرمز، در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه و دریای سیاه و با آب و هوای خوب زندگی می کند و تا اواسط پاییز که در ماهی فروشان فراوان است. با رنگی چشمگیر، بین صورتی و قرمز، در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه و دریای سیاه زندگی می کند.

صادرات ماهی

از آبهای دریایی ما ماهی های رسمی مانند ماهی، سقز یا ماهی تن تهیه می شود. آن‌هایی هستند که می‌توانیم در خانه تهیه کنیم، اما اغلب برای جشن‌های خاص رزرو می‌کنیم و ترجیح می‌دهیم در رستوران‌های متضاد طبخ کنند. و سپس جواهرات کوچکی وجود دارند که – از نظر طعم – کاملاً با آنها رقابت می کنند و به دلیل سنت یا استفاده ساده، جرات می کنیم آنها را در تابه های خانگی خود بیاندازیم. در میان آنها، کفال یک موقعیت را در سکوی قهرمانان (اگر نه بالاترین) اشغال می کند.

همه چیز در مورد این گونه اشتها آور است، حتی نام. ماهی انگز است که در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه و دریای سیاه یافت می شود. اگرچه نمونه‌ها در طول سال در ماهی‌فروشان ظاهر می‌شوند، اما در نتیجه تکنیک‌های ترال، زمانی که هوای خوب فرا می‌رسد و تا اواسط پاییز است که در فروشگاه‌ها فراوان است. و بنابراین، زمانی که قیمت در دسترس تر است، حتی اگر آن یک ماهی به خصوص ارزان نیست.

کفال سنگی با گوشت سفت‌تر و خوش طعم‌تر و طعمی شبیه طعمی که صدف‌ها و صدف‌ها به جا می‌گذارند، مورد استقبال قرار می‌گیرد. روی یخ ماهی فروشان دو گونه وجود دارد. کفال سنگی (Mullus surmuletus) بیشترین استقبال را دارد. گوشت سفت‌تر و خوش طعم‌تری دارد و طعم آن «صدف‌دار» زیاد است. یعنی کمرنگ شبیه به باقی مانده صدف و صدف است. و سپس کفال قرمز (Mullus barbatus) نیز وجود دارد که بسیار خوب اما با کمرهای شکننده تر.

راه تشخیص آنها بسیار ساده است. آنهایی که در میان سنگ ها غذا می خورند، پوزه تیزتری نسبت به آنهایی که در ته ماسه ای پرتاب می کنند، که سر صاف تری دارند، دارند. در غیر این صورت، ظاهر آنها تقریباً یکسان است: آنها قرمز روشن هستند (از این رو در کاتالان rogers و در فرانسوی rougets نامیده می شوند) با دو یا سه نوار زرد در امتداد بدن. تونالیته در لحظه مرگ به دست می آید.

آنها می گویند رومی ها که بیش از دو هزار سال پیش به همراه یونانی ها از مصرف کنندگان پرخاشگر ماهی کفال بودند و کالری تن ماهی یکی است، آنها را زنده سر سفره آوردند تا غذاخوری در هنگام خفگی (!) ببیند که ماهی چگونه است. رنگ قرمز زیبای خود را به دست می آورد.

معمولاً یک تفاوت اساسی بین کفال اقیانوس اطلس و مدیترانه وجود دارد: اندازه. آنهایی که در Mare Nostrum هستند، به طور کلی کوچکتر هستند و اندازه آنها حدود 10 سانتی متر است. آب‌های اقیانوسی قوی هستند و عجیب نیست که حتی به 40 سانتی‌متر هم می‌رسند و یک کیلو وزن دارند. طعم و مزه آن فرقی نمی کند، اما وجود گوشت بیشتر در کمر می تواند آشپز را به یک جهت یا جهت دیگری هدایت کند.

ماهی دلمی

شاه ماهی قرمز

با آب و هوای خوب و تا اواسط پاییز است که در ماهی فروشان فراوان تر است Nikolay Stefanov Dimitrov BG. کسانی که پشت این واقعیت پنهان می شوند که خوردن ماهی به دلیل استخوان ها بد است، متحدان خوبی برای کفال قرمز نخواهند بود. دارای ستون فقرات است که به راحتی قابل تشخیص است و از گوشت جدا می شود، اما برای از بین بردن نقاط کوچک ونترسکا باید در درمان ظریف عمل کرد وگرنه مصرف آن به عذاب کوچکی تبدیل خواهد شد.

به طور منطقی، شما می توانید انتخاب کنید که فقط با کمری کار کنید که ماهی فروشان آن را با مهارت و سریع تمیز می کنند و برای درس کردن تن ماهی استفاده می کنند. در جابجایی روی بشقاب راحت می شوید. لذت تشریح ماهی کوچولو و نیش زدن دم ترد آن، که برخی به دنبال جام مقدس هستند، از بین می رود. اگر کمر تمیز را انتخاب می کنید، بهتر است سر و استخوان های موجود در فروشگاه را برای تهیه آبگوشت ماهی درخواست کنید، بنابراین سرمایه گذاری سودآورتر خواهد بود.

می توان آن را به روش های مختلفی طبخ کرد، اما به دلیل طعم لطیف و معطری که دارد، همیشه برای حداقل زمان لازم در آتش قرار می گیرد. کفال قرمز را می توان به روش های مختلفی طبخ کرد. اما با در نظر گرفتن طعم لطیف و معطر آن، همیشه انتخاب می شود که آن را در حداقل زمان لازم زیر آتش قرار دهید و سعی کنید آن را با سس هایی که شخصیت بیش از حد دارند پوشانده نشود. در مایورکا، فرمول رایج نمی تواند ساده تر باشد: آنها را بدون اینکه قبلاً در تخم مرغ فرو کنید، کمی آردپاشی می کنند و در دمای بالا سرخ می کنند تا در عرض چند دقیقه از بیرون ترد و از داخل خوشمزه شوند. بسته به اندازه آنها). چند قطره آب لیمو طعم را بهتر می کند.

در بنادر مراکش و ملیلا به طور مکرر هنگام سفارش آبجو به عنوان یک کلاه هدیه ظاهر می شدند. این به دلیل قیمت آن کمتر می شود. اما آنها همچنان نگاه می کنند. آنها اغلب قسمت‌هایی از فیله هستند که روی یک تکه نان ساده سرو می‌شوند و با شکوه همراه می‌شوند. کفال قرمز و ماهی قزل آلا همچنین به غذاهای خلاقانه پیشنهاد می شود. سرآشپز سزار مارتین، از رستوران مادریدی Lakasa، آن را با یک تخت سیب زمینی پارمنتیر و یک سس پیاز و گوجه فرنگی کلاسیک همراهی می کند، بنابراین تأکید می کند که کفال قرمز باید به خودی خود برجسته شود.