بادام زمینی ترکیه در هند موجب انقراض خرس ها شد

بادام زمینی ترکیه پوست کنده و بدون پوست که در جای خنک نگهداری می شود بین 1 تا 2 ماه ماندگاری دارد. اگر آنها را در یخچال نگهداری کنید، عمر مفید آنها را می توان به 4 تا 6 ماه افزایش داد. ماندگاری کره بادام زمینی باز شده 2 تا 3 ماه در انبار و 6 تا 9 ماه در یخچال است.

بادام زمینی اگر بیش از تاریخ انقضا نگهداری شود ممکن است گندیده و تلخ شود. اگر بادام زمینی کمی بوی ماهی، کپک زده یا شیر ترش داشته باشد، می توانید بگویید که فاسد است.

خوردن آجیل های کپک زده به دلیل وجود آفلاتوکسین مشکل ساز است که می تواند منجر به مسمومیت با آفلاتوکسین شود. ممکن است عملکرد کبد را مختل کند و منجر به زردی، خستگی، از دست دادن اشتها و آسیب کبدی شود.

بادام زمینی می تواند یک مکمل فوق العاده برای رژیم غذایی شما باشد. اما قبل از شروع مصرف بادام زمینی، بهتر است از عوارض جانبی احتمالی آن آگاه باشید.

بادام زمینی ممکن است در برخی افراد به دلیل وجود دو پروتئین آراشین و کناراشین واکنش های آلرژیک ایجاد کند. مصرف بیش از حد این حبوبات نیز عوارض نامطلوبی را به دنبال دارد. مسمومیت با آفلاتوکسین یکی دیگر از عوارض جانبی جدی بادام زمینی است.

آلودگی احتمالی آفلاتوکسین باعث نگرانی است. مسمومیت شدید با آفلاتوکسین می تواند باعث سرطان کبد و نارسایی کبد شود. این در محصولات غذایی ذخیره شده در شرایطی که رشد قارچ را تقویت می کند، رخ می دهد. با نگهداری بادام زمینی در مکانی با رطوبت و دمای پایین می توانید از این امر جلوگیری کنید.

ممکن است جذب آهن را مهار کند. بادام زمینی حاوی فیتات است که ترکیباتی شناخته شده برای مهار جذب آهن است. بادام زمینی یکی از پرمصرف ترین تنقلات شناخته شده برای بشر است. آنها به طرز دلپذیری ترد، آجیلی و خوشمزه هستند.

مغزها سرشار از مواد مغذی قابل توجه متعددی هستند که برای سلامتی و تندرستی کلی مفید هستند. ادغام بادام زمینی در رژیم غذایی می تواند مزایای رضایت بخشی داشته باشد، صرف نظر از اینکه هدف شما کاهش وزن یا بهبود سلامت عمومی باشد. برای درک مزایای سلامت چشمگیر بادام زمینی، اینفوگرافیک زیر را ببینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.